Post by lifersvermeige on Mar 14, 2022 2:10:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer primogems ▞▞▞
▞▞▞ STRIKERS 1999 2022 version ▞▞▞
Dit is echt een ouderwets spel uit de jaren 90 en ik kom uit de jaren 90. IK HOU VAN HET NIET TE COMPLEX OF LANG NET ALS DE OUDE DAGEN DANK U
Retro en leuk
leuk om te spelen wordt behoorlijk moeilijk als je bij de Pro-moeilijkheidsgraad komt
STRIKERS 1999 Arcade cheb
doet me denken aan toen ik een kind was.. ging naar de speelhallen om dit spel te spelen...veel plezier
GEWELDIG SPEL. Moeilijke missies? Maar ook cool
Supervet!!! Bijna op het niveau van Cave-games !!!! Vond deze serie over Arcade/MAME homebrew altijd leuk. Als je nog geen Cave-serie shmup hebt gespeeld, zoek ze dan zeker op!!!!!
Hoe je een technische bonus krijgt, is dat je dicht bij de baas moet zijn totdat de bol onthult, dan val je aan met een speciale aanval en krijg je een technische bonus
Dit is het ultieme originele arcadespel. Heb ik Quarters nodig Echt niet. Speel gewoon. Dank u . Kinderen van vandaag zouden dit moeten proberen en de werkelijke spanning voelen lol
第六天魔王 - 國際版 பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் atti
Welke griezels dan ook een spel ontwerpen om toegang te krijgen tot mijn informatie, verpest jou en je spel...
De game is echt geweldig, hopelijk krijg ik een nieuwe straaljager
STRIKERS 1999 Árkádjátékok pfp
het is tijdverspilling ️
Het wil alleen je contactgegevens. Niet installeren, het wil alleen tourgegevens verkopen.
Vol actie maar te kort.
Ik hou van dit spel? Het is mijn nummer 1 op mijn lijst? Op dit moment neemt elke keer als ik dit spel speel veel ruimte in beslag! & laat me achter, dus besloot ik de app-game te verwijderen? Lang geleden? Maar ik hou nog steeds zo veel van dit spel! Ik mis het echt om het te spelen
Heel leuk gaf verslavend maakt je hoofd leeg
ik hou van het spel. hoewel ik je een 2-sterren zal geven. omdat we edelstenen nodig hebben om het andere vliegtuig te kopen. denk maar eens aan de andere speler zoals ik, die het zich niet kan veroorloven om edelstenen te kopen. afkeer.
Geweldig spel! Maar ik kan het niet meer spelen omdat ELKE keer dat ik het spel open, het crasht voordat ik zelfs maar op de startknop kan tikken.
Net begonnen, maar het is intens
Voor mijn vader... hij begint vroeg met zijn dementie (op 61-jarige leeftijd), dit spel lijkt hem te helpen contact te houden met iedereen, de snelheid die het biedt, houdt zijn geest actief...bedankt!
te veel advertenties
STRIKERS 1999 आर्केड गेम ndg
Vrij
Geweldige graphics en acteerwerk. Mooi spel
Super gaaf echt een goede game en het is makkelijk om te spelen
Opgewonden spel vol entertainment, AANBEVOLEN om te downloaden.
lelijke afbeelding
Ik kibda dacht dat je sliep
Ontvang wat geld van uw zakelijke rekeningnummer en routeringsnummer om informatie van uw e-mailadres te krijgen om mijn accounts op te zetten en te zien waar u goed voor bent
ja te veel informatie die nodig is om een spel te spelen. Ik heb het net zo snel verwijderd als het gedownload was.
je hebt mijn gegevens niet nodig. verwijderd
Je zou geen toegang tot mijn TELEFOONCONTACTEN nodig moeten hebben om dit spel te kunnen spelen. Aan wie verkoop je ze? Meteen verwijderd.
Deze game geeft je niet genoeg tijd om na te denken. Ik hou ervan. Heel erg bedankt.
Ten eerste, geen goede game, geen game of zijn bedrijf heeft toegang tot je contacten nodig om iets te spelen, moet privé blijven. Veel bedrijven willen in de privésfeer van mensen komen, gewoon intsall of een spel kunnen spelen. Heel erg verdacht en frauduleus.
ok ik snap het, het kost geld om games te maken, maar het is belachelijk om zoveel advertenties te hebben.plus leg ons alsjeblieft uit waarom deze game toegang tot mijn contacten nodig heeft voordat ik hem zelfs maar kan spelen. Kijk, dit is waarom zoveel mensen privacyproblemen hebben met hun apparaten, het is door onnodige privacyschendingsrechten te accepteren in games als deze. Eén ster en ik pas.
je hebt echt mijn contactgegevens nodig om het spel te spelen, praat over een grote HEL NEE!!!!
Mooi maar moeilijk spel
dit spel is geweldig